Mervekara5 Kızlar ağızdan alıyordum uyku yapıyordu fitil olarak kullanmaya başladım ama yine de halsizlik yapıyor sanki yaşayan var mı ??
Yagmurtan Mervekara5 ben on gun kullandim gozumu acamıyordum ben de hep fitil olarak. Kullandim. Hatta karnimin icini bicakla. Kesiyorlar gibi ağrı vardı
QUEEN088 Mervekara5 Oluyor canım.Bende ağızdanda aldım fitil de kullanıyorum.Bugünden ilaç olanı kesdim.Fitile devam ediyorum😊Ama o kadarda çok halsizlik yapmıyor
haticenurrr Mervekara5 canım progestan hormonu halsizlik yapıyor diye biliyorum yani dogal olarak vücutta yükseldiginde de halsizlik oluyor
Smyye0303 Mervekara5 dupbaston kullanıyorum bende ağızdan aliyorum aşırı halsizim ne bilim yani ilk oglanda böyle olmamıştım bide ikiz kesem var onlardan mi böyle diye düşünmüştüm meğer haptanmis
ays-e Mervekara5 haftanızla da alakalı olabilir ben ilk 3 ay aynı durumu yaşadım sonra zamanla bedeniniz progestana da hamileliğe de alışıyor kalmıyor eskisi kadar