TeoMom bende anne yani park yatağı alicam insallah maaş gelirse, eşimde yatak odasıni alıcak zaten 2 tane boş odam var ve dolap vs gerekiyor zam gelmeden direkt odayida şimdiden alalim dedik. Bende Kanz’in park yatağıni beğendim geçen hafta 1600tlydi simdi 2000🤦