minigiminannesi03 Lavinyaa8 ben ilk duyduğumda ağlamıştım doktor hanım galiba ilk kez duyuyorsun kalbini demişti hüngür hüngür ağlamıştım eşimde ne oldu niye ağlıyorsun demesi delirtmisti beni 😂😂😂😂
Zeynepcelik45 Lavinyaa8 bende gittiğimde duymadım pazartesi gidicem inşallah duyarım bide şuan çok kötü bel ağrım var neden acaba ya sizdede varmı böyle
Lavinyaa8 Duygueda ben 6+0 da gitmiştim görmemiştim o zaman daha bebek bile yoktu simdi ben 7+5 diye gittim de bir hafta küçük çıktı
Lavinyaa8 minigiminannesi03 bende cok duygulandim daha önceki de düşük olmuştu bunda da hep endişeliydim şükür duyunca biraz daha rahatladim :) Erkekler biraz daha duygusuz oluyor galiba 😀
minigiminannesi03 Lavinyaa8 büyük ihtimalle öyle canım ilk keseyim aldığımız resim olarak idrar testi vermiştim eşimin elinde resmi görünce gos yaşını siliyor gizlice ozaman çok duygulanmistim pislik dedim gizli gizli bakıyorsun yanımda baksa ölecek heyecan yapma duygusuz davranıyor oysa ki çok duygusaldır 😂😂😂😂
Ozlemduman Ben geçen perşembe 7 haftalık diye gittim benimde 1 hafta geç yumurtlama olmuş 6 hafta 3 günlük gözüktü bu perşembe 7 hafta 3 günlük olucak doktorum çağırdı duyarız dedi inşAllah bizde duyarız bu perşembe 🥰
Lavinyaa8 Zeynepcelik45 var ama aşırı kötü degil normal derecede ama bunun olabilecegini soylemislerdi