Ben 31+2 oldum bugün doktordan geldim baş aşağı zaten bayadır o ağrı aşağıda hissi ondan oluyor başaşağı olunca bütün ağırlık aşağıya vuruyor hareket biz hep hareketli doktor bakarken bile tekmeler atıyordu. Zor zamanları başladı fazla ayakta kalmak zorlaştırıyor dinlenince geçiyor.