Arzum21 Kızlar ağustosun 2reglim başladı 6 bitti.şimdi yine reglim başladı kimde böyle bişeyler oldumu neden ola bilir acaba
nisamom_ Arzum21 canım benimde ağustosun 3 de oldum şimdi 31 gösteriyor takvim bi ayda bazen iki defa denk geliyor 28 günde 1 olduğumuz için sürekli ayda iki defa olmuyoruz çünki normal diye biliyorum
Yasmn_17 Arzum21 benim arkadaşımın da başına aynı şey gelmişti doktora gitti neden böyle oldu diye ve doktor gebelikten dönümüşsün demiş🤷🏼♀️ Sende bir doktora danış istersen belki başka nedeni vardır
Arzum21 MinnieMouse 29 30 günden bır oluyo 5ay önce kürtaj olundum sonrasında düzenliydi adetim bu ay böyle oldu
MinnieMouse Arzum21 havalar da etkiliyor bazen canım. Sıcak stres vs sebep olmuş olabilir. Yine de emin olmak için hormon testi verebilirsin
Arzum21 Yasmn_17 ben 4 5 gün önce perde asıyordum oradan yere zıplayarak indim acaba hamilemiydim düştü çünki her zaman reglin 1ci günü ağrım olurdu şimdi 3günüm hala feci kasıklarım ağrıyor kanda çok geliyo
Dark Arzum21 ara kanama olabilir, kadın doğuma gitmekte fayda var. 3. Gün gidip hormon testi yaptırabilirsiniz en net sonuç icin