Melike Kbra52 evet birkaç tane yenidoğan tulum, Müslin ve çoraplı tek alt almıştım cidden hepsinden de çok memnun kaldım. özellikle çoraplı tek altları tavsiye ederim,bebeğin çorap çıktı derdi olmuyor gayet rahat ve kullanışlı
yagmuraltintass Kbra52 öneririm kesinlikle bizim yakında 10 dakika yürüme mesafesinde de mağazası var ben de alışverişime oradan devam edeceğim :)
Melike Mucizem_00 0-3 kullandım ilk sonrasında 3-6 aldım kış bebeği olduğu için baya kullandık onlardan 🤭