Elifterzii 36.haftamda muayene oldum ve muayeneden sonra az az kahverengi lekelenme oldu kızlar. Bu herkeste böyle mi yaşandı acaba ?
sunset_momy Elifterzii çatı muaynesi için erken değilmi ben şuan 37+4 üm hala yapılmadı özele gidiyorum. Bugünde randevum var hatta bakalım bana yapacaklarmı. Genelde haftada bir çağırıp nst bağlıyor ve ultrason muaynesi yapıyor
Gmz-aykt sunset_momy ben de 37hafta 1 günlüğüm ama bugün yaptı doktorum nstde hafif sancı gördü pazartesiye gün verdi bile 🤷
Gmz-aykt sunset_momy ben de 37hafta 1 günlüğüm ama bugün yaptı doktorum nstde hafif sancı gördü pazartesiye gün verdi bile 🤷