Barlas_mom Cansu1- Yerinde olsam bol bol uyurdum 5 aydır uykuya hasret bir anne olarak söylüyorum bunu 🤦🏻♀️
Cansu1- Ben hem korkuyorum hem ağlıyorum hem gülüyorum hem merak heyecan her şey aynı anda. Günler öncesinden uykum kaçmaya başladı bile 😂😂
Cansu1- Barlas_mom ya biliyor musun aynısını söylüyorum kendime diyorum bak Cansu uyuyamayacaksın uyu diyorum allahım beynim beynimi yiyor korkudan uyuyamıyorum 😭😭
Barlas_mom Cansu1- Korkma canım uyu dinlen dua et malt içecek ve süt yapısı çay al kendine bir de bestlak damla al bol su iç doğumdan sonra da
Cansu1- Barlas_mom humana aldım. Malt içecek arkadaşım da varmış fazla kalmış onu getirecek. Süt sağma makinesi de aldım. Bi tek damla yok. İnşallah gelir sütüm. Emzirmeyi çok çok istiyorum 🙏🏻🙏🏻
Barlas_mom Cansu1- inşallah canım benim oğlum hiç emmedi. İnşallah bebişte tutar hemen. Tutamazsa eds yap muhakkak kaşık biberon kullan normal biberon asla kullanma 🤦🏻♀️ Tecrübesizlikle edindiğim tecrübeler ikinci bebeğimde bende böyle yapıcam