Meleklerim00 ben Türkiye’de olmadığım için oradaki hastanelerin işleyiş şeklini bilmiyorum ama doğum her yerde aynıdır diye düşünüyorum belden aşağı uyuşturdular beni ellerimi bağlamadılar eşim yanımdaydı ondan ellerimi tutmasını istediler acı hissetmedim ama bana dokunduklarını hissedebiliyordum 1 saat sürdü hemen hemen çıktıktan 10-15 dk sonra uyuşması gitmeye başladı dikişlerin ağrısını hissettim şimdi yatıyorum ağrım var biraz o kadar başka da bi sıkıntı yok çok şükür 🙏🏻