duygukaratas Dün başlayan ve hala devam eden bir baş ağrım var parol içtim fayda etmedi acile gittim parol serum taktılar sizde böyle bi durum yaşayan varmı yada bana bi çözümde buluna bilicek biri varmı ALLAH Rızası için gözümü açamıyorum 13 haftalığız
Semilk05 duygukaratas canım tansiyondan da oluyor beb haftalarca cektim ne serum ne parol fayda etmedi baş ağrısı yanı sıra halsizlik yorgunluk hissi vs hepsi vardı tansiyon düşüklüğünden kaynaklanıyor
duygukaratas HavvaSonmez03 covid değiliz Allah’ıma şükür eşimin işinden dolayı ayda bir defa mecburi yaptırıyoruz
Semilk05 duygukaratas evet bı dönemler normal kabul ediliyor tansiyon düşüklüğü insanı fa denge de tutan tansiyon zaten düştüğü zaman da böle etkileri oluyor bol bol dinlenmen gerekiyor canım