Minikbebegim1999 Kizlar bulantilariniz nezaman geçti 3 gun önce ebe artik sabah bulantilarinin bittiğini belirti yani geçmesi lazm dedi biz 15 hafta olucaz 1 gun sonra ve halen geçmedi ya ne zaman geçer
suscarparimm Minikbebegim1999 Geçmedi halen zofer kullanıyorum kiminde geçebiliyorken kiminde uzayabiliyor bu süreç
Kubruzram Minikbebegim1999 o kişiden kişiye geçiyor bitanem maalesef oğluma hamileyken 3 ayima kadar yataktan kalkamamistim şimdi hamileyim ikinciye sadece sabah ve akşam oluyor çok şükür gene ayaktayım yemek yapabiliyorum oğluma bakabiliyorum zor oluyor tabi inşallah biran önce gider bulantı ben 3 ayima girdim tık kesilmişti bulanti
Edabykl Minikbebegim1999 23.haftalarimda azar azar kesilmeye baslamisti son 3.trimester doneminde kesildi benimki
mor_menekse Minikbebegim1999 ebeye bakma sen kuzum herkesin aynı olmuyor kimisi doğurana kadar bulantı yaşıyor
Dilenkk 21 hafta ve hala geçmedi. Prilam kullanıyorum bıraktığımda bütün gün çıkarıyorum. Arkadaşım doğurmak üzere o da aynı şekilde olduğunu söyledi. Bazılarımızın kaderi bu galiba 🤦♀️
HSena38 Minikbebegim1999 ilaç kullanmadım 19 da hafifledi sonra doktor sorunca bile hafifledi dediğim gün oluyor 😑 Tamamen gitmedi ama hafif var 25 deyiz🌸
NilAda16 Minikbebegim1999 18.haftaya girdim bugün hala prilam kullanmaya devam. Bıraktıgım gün kusmaya devam ediyorum😁
Minikbebegim1999 NilAda16 bende oyleym birakinca sabah cok kotu oluyorum bikere acilik oldum o yuzden korktugumdan birakmiyorm
Sevdagrgn İlk gebeligimde 9 ay doğum anına kadar küstüm.simdi ikinciye hamileyim 17 haftalık gene kusuyorum gene mide bulantısı bende dramamine içiyorum ama faydası yok