Adetimin 3 gün geçikmesiyle hamile olduğumu öğrendim bugünle 1 hafta oldu ilk muanede beta 256 2. De beta 768 3.de ise 2569 görüldü ama doktorum son kontrolde kese görmedi ve rahimden baktı 2569 değer düşük dedi ve sağlıksız olabilir 2 hafta snea kalp atışına bakalım dedi benim gibi sorun yaşayab varmı korkmalımıyım birde henüz kasık ağrım ve göğüs hasasiyeti dışında bşeyim yok mide bulantım da yok normal mi