Güzel şeylerin hepsi yasak. Ekmeksiz doymuyorum. Tatlısız yaşayamıyorum. Markete gidince çikolata almadan çıkamıyorum. Daha hamileyim 3 haftada 2 buçuk kilo almayı başardığım için doktorum ayrıca tebrik etti 😂teşekkür ettim bende. Emzirirken de veremem bu gidişle