Mucizem_00 0 1 yaş ideal mi acaba kıs bebegi olacagı icin bitane triko yelek alaym dedm yoksa 1 2 yaş mı iyi yelekler de büyük mü almak gerek
HSena38 Mucizem_00 tahmini hangi ayda doğuyor acaba 🙊 Biz Kasım sonu Aralık başı gibiyiz çoğu örgü yelek ve ceketlerin yani rahat bir 5-6 yelek vardır hazır almadım daha 🌸
Pineapplee Mucizem_00 benim annem yelek konusuna takmis durumda olduğu için her ay grubuna almış yelek her zaman giyilir diyor 😂😂🤦🏻♀️
zamaneannesi80 Mucizem_00 ½ yaş yeleği yeni doğana giydiremezsiniz ki çuval gibi olur😬 yeni doğan triko yelekler var ↉ ay yelekler var.. ben kendim ördüğüm için hazır almadım ama satılıyor yani
Melekannesi42 HSena38 benimde kasım sonu Aralık başı ben de kendim örüyorum yelekleri ceketleri patikleri boy boy ördüm hangisi olursa onu giydircem iki tane de kundak yeleği ördüm kırklı iken giydiririm diye
Mucizem_00 zamaneannesi80 nolcak bebegm biraz bol olsa ki ne bileym ya cuval icini De bu sefer doldurmak gerekecek ozmn 🤣🤣
HSena38 Mucizem_00 Valla annem cok hevesli 🤣🙊 Öyle birşeyler örüyor kayınvalidem bir hırka örmüş ananem hırka yelek vs örmüş 3-4 tane 🙊 Eltim hırka verdi tabi hepsi boy boy 🤣 iki üç tane de yelek ve ceket alacağım hazir galiba 🌸😊
Mucizem_00 HSena38 vay adaşım ne şanslıymşssn Bee benm biri hediye biri kendim ördüm dhaa da şuan bişy yok hazır alcm sanrm da ee kış olacak için ama evde klima var penye yelek daha cok tercih ediliyor sanırım yün cok terletir diye ev icinde
Mucizem_00 Melekannesi42 valla aşk örcem de Bi tane ördüm skldm, zaten ipler pahalı hazır alsak aynısına denk geliyor die ugrqsmqdm 🤣
HSena38 Melekannesi42 ohh masaAllah ben heves ediyorum ama çok becerikli değilim o konuda bakalim becerirsem istiyorum insaAllah 🌸 Sağlıkla gelsinler üzerlerinde görelim insaAllah 🌸💗
HSena38 Mucizem_00 öyle annem boş durmuyor sağolsun 🌸 Ben hevesliyim ama beceremiyorum 🙈 Benim evde sıcak oluyor ama bir yere ne giderken giyer güzelce diye 🙊 birde güvenemedim bina sistemine 🤣 Penyeler de LCW de güzel var denk gelirsem alacağım galiba 🙊