Lisakassandra Ayy canısı benim de indi geçen bi postta daha yazmıştım.37 hafta içindeyim .Baya indi hatta farkedilir.Aile hekimine gittim doktorum indiğini söyledi .Birde bebek kanala kafayı sokunca yerleştirince üst mide kısmı bomboş kalırmış altlar dolgun dururmuş.Benim aynı o şekilde bakalım hayırlısı olsun🤲🏻😘 Bence karın indiğinde herkesin farklı farklı doğumu.Yani karnımız indi diye hemen doğuracağımız anlamına gelmiyor 😀