Rmysa0308 Kızlar tetonoz asi araliginiz neydi 18 Temmuz da oldum ilkini ikinci de 18 Ağustos yazılmış daha geç vurdursam sorun olur mu
HusnaNur1107 Rmysa0308 1 hafta falan geçince sorun olmuyo benim öyle olmuştu ama en geç 27.haftaya kadar sürüyo ondan sonra vurulmuyo diye biliyorum
AslanBebeginAnnesi Rmysa0308 Canım ben tam ikinci dozumu olacağım tarihte Covid olmuştum. karantinasıydı dinlenmesiydı şuydu buydu derken iki hafta aksadı aşı tarihim ama hiçbir problem olmadı merak etme gidince hemen yapıyorlar hiçbir sıkıntı çıkmıyor
mommysbrids Rmysa0308 normali 4 hafta arayla canim ama aksilik vs olunca sorun etmiyorlar 1-2 hafta gecikmesini
Rmysa0308 Eminee99 bana bebeğin hareketlerini hissettikten sonda gel demişlerdi 19. Haftada falan olmustum ben ilkini
HusnaNur1107 Eminee99 ben ilk 18. Haftada oldum diye hayirliyorum ama 2 tane oluyosun aralarında 4 hafta olması gerekiyo ve 2.aşı en geç 27-28.haftalarda vuruluyo
Momy_eyyuptalha Rmysa0308 ben ilkini 16 Haziran’da oldum diğerini 28 temmuzda oldum bir sıkıntı olmadı