Gamzeliiiii açıkçası çok esirgemedim kendimi ilk başlarda düşük riski olabiliyor dediler çok şükür atlattım erken doğum ve sezeryan olma gibi durumlara yol aciyomus bende geçen hafta 33 haftayken nst için gittim hissetmedigim halde sancım çıktı yatış verdi 1 gece erken doğuma karşı ciğer geliştirici iğne yapıldı banada bı ilaç başladılar sanciyi geciktirsin diye şuan bekliyorum her an gelebilirmis normal doğum istiyordum ama perde bebeğin donmesine engel oluyormuş bebek dönemedi hala 34 haftalığım şuan sezeryan olucam malesef o yüzden onun dışında başka sorun yaşamadım başlarda değilde sonlarda biraz sıkıntı oluyor