findiklibadem çikolatanın kendisinin arkadaşında yazıyor canım ama çok takılmadmm açıkcası ben ona tadına gelicek olursak mükemmel ☺️ Su anda 35 haftalık gebeyim kısmetse 38 de doğum olcak bide Karanlık bir yerde tuttuğunuz zaman herhangi bir sorun olmucaktir ☺️ Instagramdan çikolata deposundan yaptırdım fiyat olarak en uygunu orasiydi