Yeniannexx Merhabalar Esimin iş durumundan haftaici hastaneye gidemiyorum burada da özel hastane yok buyuzden bugun acilden girsem devlet hastanesinde kese ve bebek kalp atisina bakilirmi 6+0ım
Yeniannexx Greeneyes1997 Adetimden 4 gün önce test silik cizgi çıkmıştı Bende 3 4 gün tekrarladı kaset testleri en son adet günümde 2. Cizgi belirgindi ozaman bugun mutlaka gideyim artık çok merak ediyorum gerçekten saglikli mi var mı yok mu diye çok tesekkur ediyorum 💞
mimar_anne Acilde önemli bir şey olmadığı sürece bakmıyorlar maalesef ki ben covidken bakmamışlardı düşün yine de bir şansınızı deneyin
Yeniannexx mimar_anne Peki belirtsem işinden dolayı bakinamayacagimi ozaman yardımcı olmazlar mi yaklaşık 1 ay kadar iş programı yoğun görünüyor oyuzden baska ile gidip özelde bakinamiyorum
Ceos0403 Kızlar sat 31 temmuz bat 28 ağustos dün gece ve bu sabah pembe lekeler geldi doktorum 2 gün içinde geçmezse kontrole gel dedi sizce yerleşme kanaması Mıdır🌸 test yapsam erken mi olur bu arada 1 sağlıklı 3 kimyasal gebeliğim var ☹️