Mucizeller88 Merhaba arkadaşlar benim ilk gebeliğimde kan sulandırıcı kullanmaştım doktor 2. De kullanıcaksın demişti şuan son adet tarihime göre 5 haftalığım kullanablar yardımcı olabilirmi kaç haftalıkken iğneye başladınız ?
Mucizeller88 Evet öyleymiş teşekkür ederim bende gittim doktora bugün hemen başladık iğnelere 5+4 umarım geç kalmamışızdır dedi doktor 😞