BurcuakirGlec Ay resmen benim günlük yaşantımı anlatmışsınız aynı bizde 33+6 yız geceleri ya kaşınıyorum ya belim ağrıyo ya karnım sertleşiyo uykuya dalamıyorum eşime de rahat vermiyorum bi sağa bi sola dönmekten 🙄 sabah işe gidiyo bi uykuya dalıyorum öğlen 12-1 🙄 sebebini bende çok merak ediyorum gündüz herhangi bi rahatsızlığım olmuyo çarşıya pazara çıkıyorum işlerimi görüyorum 🤷🏼♀️