Merhaba 39+5 hamileyim yaklaşık bir bir buçuk haftadır iç çamaşırım sürekli ıslanıyr ama bikaç damla olacak sekilde su sadece yapıskan vs bisey yok doktora bir hafta önce gittim suyun biraz fazla bile dedi ama öyle bi şüphen varsa merkezdeki hastaneye git dedi suyun biraz fazla bile diyince de gerek yok diye düşündüm ama iç çamaşırımdaki ıslaklık devam ediyr ben nasıl anlıcm bunu