Hanımlar merhaba 30+4 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var aksef 500 mg antibiyotik kullanıyorum ama bu ara sürekli karnımda ve al tarafımda bi acı agrı hissediyorum salı günü acile gittim antibiyotik vermişlerdi enfeksiyondan dolayı agrı normalmi ne yapmam gerekiyor tekrar acile gideyimmi