Ysfgl_3003 Merhaba hanımlar ultrason kağıdında bebeğin kilosu yazar mı yazarsa ne diye yazıyor bilgisi olan lütfen yardım 🐣
mommysbrids Ysfgl_3003 Value olarak yaziyor gram olarak bebegin kilosu yaziyor. Boyunuda FL degerini 7 ile carparak bulabilirsiniz
Rapunzelinanasi Ysfgl_3003 forumda ana ekranda soldaki 3 çizgiye tıklayınca bildirimler kısmının üstünde resim yükle seçeceği var ona basıp resmî oraya yükleyip oradaki linki buraya yapıştırabilirsiniz ☺️
Ysfgl_3003 Rapunzelinanasi yapamadım ya sinirim bozuldu 😂😂 niye olmuyor gerçekten güncellendim de 151g yazıyor o olabilir mi
Rapunzelinanasi Ysfgl_3003 16 haftalıksa olabilir odur muhtemelen. Efw yazıyor bizim ulstrasonda kilo için sizde öyle bir değer var mı
Rapunzelinanasi Ysfgl_3003 Böyle yazıyorsa efw yazan kilo, fl yazan boyudur mesela. Fl yazanı 7 ile çarpınca boyu çıkıyor daha doğrusu
mommysbrids Ysfgl_3003 16 hafta icin normal Asil kiloya 20. Haftadan sonra bakmaya basliyor ve soyluyor doktorlar zaten
Ysfgl_3003 mommysbrids normalde 3 ve 4 test yapmayı düşünmüyordum istedi benden bende merak ettim kilolusu buldum şimdi arkadaşlar sağolsun sende sqğol ♥️🌹