Monaliza park beşik. Sallanma aparatını takmanıza bile gerek yok. Bizimki takılı duruyor ama altında katlı kullanmıyoruz çünkü hafif hafif sallayınca da sallanıyor. Öyle aman aman bi sallantıya ihtiyaç yok zaten şimdilik. Kullanmak istersen de tak çıkar yapmıyorsun sürekli altından katlayıp indiriyorsun. Her modelde aynıdır diye düşünüyorum tabi