Papatya000 Kokusu ne kadar kötü kızlar ve rengide sarı hiç aklıma yatmadı ama mecbur kullanacam öneri üzerine aldım kokusu güzel demişlerdi
Papatya000 Zerdalicekirdegi kullanmaya başladım dün bakalım illk kullanımda etki etmedi 3.4 de eder herhalde 😂 ama bu nasıl bir koku ya 🤮🤮
Cansu488 Canim ben kullandim ve pismanim sacimdaki kepekler kabuk kabuk oldu cildiyeye gitmeni tavsiye ederim.basit bir medikal sampuanla cozduk olayi
Zerdalicekirdegi Papatya000 kokulu saç bakım yağları var elidorun vs duş sonrası saçına onları kullanabilirsin