Cigdem2506 bende de çıkmıştı canım bağırsaklarında çok hafif parlaklık ama ilerleyen haftalarda geçmişti, ilk haftalarımda kanamam olmuştu benim 4aya kadar falan riskliydi durumum o yüzden doktorum kan yutmuş olabilir ondan da olur parlaklık demişti, sende de böyle bişey olduysa ondandır belki