Kızlar bugün 5+2 iyim dün doktorumda randevum vardı keseyi bu hafta goremebiliriz demişti ama küçük bir şekilde gördü 3 mm dedi geçen cumartesi günü beta 79 idi dün ise 1156 çıktı doktor dedi massalalh çok iyi artmıs dış gebelik olma ihtimali yoktur değil mi