Nurhatice01 Canlar 5 gün önce çatlama iğnesi oldum sabırsızlıkla bekliyorum kalan varmı süreç nasıl geçti paylaşırsanız sevinirim 💞
Bsrnura Nurhatice01 canım bende 9 gün oldu vurulalı aynı heyecan bende de var kimi 10 günden sonra test dior kimi 12 diyor ne zaman test yapcam bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😁 bana kalsa hemen yaparım 😅😅
busraokutan Nurhatice01 ben bir kere oldum çatlatma iğnesi. Beklenen adet tarihimden bir gün önce regl oldum. Gebelik gerçekleşmesi bende canım
svda33 Nurhatice01 merhabalar ben 3 ağustosta çatlatma iğnesi oldm 2 yumurtam oluşmuştu biri diğerine göre küçüktü. Ve adetin 13.günü test yaptm çok silik çıktı. Ertesi gün kan verince hamile olduğumu öğrendim cnm 😇
svda33 Nurhatice01 ve dün de doktora gittim. Altan muayene etti ve ikiz olduğunu gördük. Yımurtaların ikisi de çatlayıp tutmuş maşallah 😇
Nurhatice01 svda33 maşallah sübhanallah cnm cok sevindim benimde iki yumurta olusmustu biri çatlamıstı diğerinde dr catlatti bakalım regliye 6 gün var sanki test yapmadim daha korkuyorum 😊sende belirtiler nasıldı cnm
svda33 Nurhatice01 bende hiç belirti yokdu sadece çok az bi karın ağrım vardı. Ama ben çok erken öğrendim için sanrm belirtiler öğrendikten sonra kasık ağrısı olarak başladı kuzım. İnşallah seninkine de tutar allahın izniyle 😘