Habis07 Kızlar clexane kullanan anneler tam miadında mı dogum yaptınız ? Dogum icin illa 39-40 olmak zorundamı ? Bebegim hala donemedi 30 haftalıgız 33-34 de donmezse sezeryan buyuk ihtimal dedi doktorum o yzden 32 de coraspini kesicek siz nasl yapdınz ?
Yenianneyimmm Habis07 canım benim doktorumda 32 de bırak dedi corasprını ama iğneyi sonuna kadar kullancam kafan karışmasın bence
Kagan_pasa2 Habis07 34. Haftada birak dedi doktorum 3 4 gün önce biraktim coraspini. 39. Haftada sezeryan olucam igneye devam
Akgunzeynep 39+1 de normal Doğum yaptım son güne kadar iğnemi yaptım Doğumda herhangi bir sıkıntı olmadı
Elcnerdgn Asprini daha erken haftalarda kestik 32de kesicektik doktor 34de keselim dedi. 37haftalığız iğneye hala devam Doğuma saatler kala iğneyi bırakıcam tek. 39.haftama girdiğimde de Doğum 🙏
Habis07 Elcnerdgn evet banada 32 dedi ama 34 e kdr kullanan var 36 var neye gore degisiyor bisey olcak diye. Cok korkuyorum su an birde 1 hafta arkadan geliyoruz
Elcnerdgn Eymirinannesi canım asprini bıraktıktan sonra bizimde kilo alımımız durdu böyle birsey olabilir mi ya bende hatta fark ettim bunu
Habis07 Eymirinannesi 32 diyor banada cok korkuyorum acıkcası bisey olcak dye :( ama erken dogarsa cok kanarsın dedi herkes farklı haftalarda brakmıs ben anlamadımki ya
Zdravo Habis07 coraspin 32.haftadan sonra kullanılırsa bebeğin kalbine zarar veriyor.o yüzden 32.haftadan sonra kullanılmıyor.
Habis07 Zdravo evet bende duydum onu canm g rcekden oylemi acaba bide bebek erken gelrse allah korusun 36 da felan dedi doktor kanaman cok olur dedi igneye devam zaten
Habis07 Yenianneyimmm evet 32 var 34 var anlam veremyprum ama bi arkadasım 38 de brakdı blyormusn her doktor ayrı soluyor