selam kızlar yaklaşık 8 9 aydır bebek düşünüyoruz bu ay rahim filmi çektirdim.Bilgi olsun diye yazıyorum.Çok yaptırmak isteyenler oluyor.Adetim bitti 4 gün sonra çektirdim.(Bu süreçte ilişki olmayacak )Doktorum direk anestezili yapıyorum dedi.Korktum ama hiç bir şey bilmedim.20 dk sonra kendime geldim.özelde yaptırdım 1100 TL.Rahim filminden sonra ilk 3-4 ay gebe kalma olasılığımız biraz daha artıyormuş.Kanallar temizlendiği için galiba ☺️Film sonuçlarım temiz çıktı şükür 🙏🏼 Sizinlede paylaşmak istedim düşünen,nasıl oluyor diye merak edenler için 🌺🌺