Cigdem_plvn Kızlar selam 32+5 de gitsem raporu alabilir miyim ? Birde ben doğum sonrası çalışmak istemiyorum, İş veren benden ihbar süresini kullanmak gibi bir zorluk çıkartır mı ? (Bir kaç kişi doğum sonrası çıkıcaksan ihbar kullanmak zorunlu demişti)
Maviii Cigdem_plvn ne diyip rapor alacağız doktordan ben devlet hastanesine gidiyorum mecbur vermek zorundalar değil mi ? çalışıyorum bu arada
UmAlya @Cigdem_plvn Merhabalar. Bende bunu araştırdım. 32. Haftada rapor alıp çıkıyorsun. İşverene kesin bir şey demiyorum çıkıp çıkmamak hakkında. Doğumdan 8 hafta sonra çıkışını istiyorsun.
horozseker Cigdem_plvn ihbar süresi yok keyfi bi ayrılık olmadığı için hatta ben 6 aylık ücretsiz iznimide kullanıp öyle çıkıcam 💁🏻♀️
horozseker Cigdem_plvn hatta yıllık izinlerimi kullanmadım ayrılırken onunda parasını alabileceğimi söyledi işyerim
Cigdem_plvn horozseker benim tam doğum izinleri bitiş sürecim senem doluyor acaba bana da verirler mi yolluk izinlerimi , sizin şuan mı 1 seneyi geçmişti
horozseker Cigdem_plvn verirler tabiki benim yıllık iznim hali hazırda var izindeyken de yenilenecek 3.senem bitiyor hepsinin bir ödemesini alıcam