Aminenin_annesi bu kaba tabirim için kusura bakmayın ama resmen olan bu😁 tamam forumda son haftalarda gaz , kabızlık , ishal olabileceği yaziyordu ama bu derece cok fazla değil mi resmen 5 dakika bir gaz çıkarıyorum . 37+3 üm sizinde öyle mi ?
minismom Aminenin_annesi cıkarmak iyi bence bide cıkaramadgını dusun 😂😂 17+0 m gaz sıkısması yasıorum 🤦 karnım kasıklarım agrıo artık gazdan cıkarmak icin nasıl ugrasıorum 🤣🤣
Aminenin_annesi minismom o gaz sıkışmasını cok yaşadım cok kötü birşey 😁 ama bu da yani bir garip sürekli pırt yapıorum camlardan biri duyucak rezillik😄
minismom Aminenin_annesi 1.5 senelik ewliyim daha once esimin yanında hic gaz cıkarmamıstım cok utanıodum hamileligimin ilk zamanları surekli lawBya gidiodm 🤣 ben gidene kdr kacıo cıkaramıorum gaz sancısından kıwranıorum en son dedim artık gaz beni rahatsız edio hamileyim sende goruon kıwrandıgımı lawaboya gidene kdr geri kacıo cıkarırsam k.bkma artk 🤣🤣 hamileyiz biz duyan duysun bisey olmaz 😂😂
Bebekdelisi Aminenin_annesi yasak canım benım doktorum soda ve kahve önermiyor ya kefir iyiydi oda artık vucud alıstı sanırım faydasız
Aminenin_annesi Qnl ama bu normal bir gaz değil mübarek sondajla gaz çıkarıyorlar yerin altindan😁 tabi kabızlık cok daha kötü 😐
Qnl Aminenin_annesi ahahaha çok şükür bitirdin canım az kaldı (: herşey biteceeeeeek güzel günler gelecek 🌸🌸
Aminenin_annesi minismom amann biz esimle öyle seyleri sorun etmeyiz o benim yanimda pırt yapar ben onun😄 o cikaramayip geri kaçması cok kötü birşey aşırı rahatsız ediyor ben kendi annemlerde mesela bayramda orda kalmıştım onların yaninda cikaramadim sürekli ağrı çektim onlar hic sevmez öyle seyleri 😄
betul12f minismom Ahahhahahha ay çok güldüm aynısı bende de oluyor.Normalde hiç sevmem öyle şeyleri eşin de olsa biraz saygı olması gerekiyor bence diye düşünürdüm taki hamile kalana kadar 😂😅😅yanlışlıkla hiç farkında olmadan çıkıveriyordu 😅en son dedim hamileyim kusura bakmazsın artık anlık oluyor 😂😅😅🤣🤣
minismom Aminenin_annesi bizde simdi ole insan kocasının yanında rahat olmucakta nerde olcak 🤣 felaket bi agrısı war ya hastanelik olmustum ilk zamanlar gazdan neyse ki son zamanlarda bol bol cıkıomus bide o karnın burnunda halinle gaz agrısı hic cekilmez
momeva Aminenin_annesi 35 haftalığım antebin meşhur bi kahvaltılığı var nohut dürüm. Dün canım istedi sadece onj yedim anam mahvetti beni gün boyunca gaz üstüne gaz 😂 nst çekilirken bi anda geldi eyvah dedim 🤦🏻♀️😂😂😂
Aminenin_annesi momeva kız canımı çektirttin internetten bakayim bakalim zor birşey degilse yaparim 😃
bayanmor12 momeva ben antepliyim bütün yemekleri yiyesim geliyor sonra mide fesadı geçirecek gibi oluyorum 😂 hamileyim diye yiyorum sonrasında nasıl olacak bakalım😂
Aysef27 Aminenin_annesi antebdekinin yerini asla tutmaz😂 pidesinin lezzetiyle o nohut durumumun tadi hicbiyerde yok malesef nasilda ozledim yaa
Minigim38 Gecenlerde sancılanıyorum agrım var diye hastaneye gittik 27 haftaligim o sıra doktor baktı baktı gaz sancısı bu bi pırt yap gecer dedi bi utanmıştımm🤭🤭
Aminenin_annesi Minigim38 ama hakkaten o gaz sıkışması öyle birsey ki insan sancı saniyor🤭 benim ilk nst girdiğimde acayip gazim vardı acaba dedim bu gaz ağrısı da cikar mi nst de ama çıkmadı 0 çıkmıştı sancim😀
Aminenin_annesi momeva yok canım aşerme olayı yok bende daha 1 tane bile birşey aşermedim bu haftaya gelene kadar😀 sıkıntı yok merak etme🤗
momeva Aminenin_annesi yani ben kendim hiç yapmadım burda her sokak başı satılıyor sabah 6-7 den başlıyor ve sırası çok uzun oluyor 😂 şaşırmıştım ilk gördüğümde