vaveylaaa19 canım ben ilk bebeğim de çift yönlü Bebrk arabası almıştım içine de ebebekten babynest almıştım 4 yıl önde babynesti Bebek arabasına koydum ve çok rahattı bebeğim uyuyordu rahat hemde gezerken kafası vs sallanmıyordu… Bu ikinciye travel aldım PUSETLİ ona kullanıcam… Ama sanki babynest fikri çok güzel yapmıştım o zaman gerçekten tavsiye ederim.. Hemde heryerde kolay götür yatır 🙈🤣