Arkadaşlar hiç alerjik bir bünyem yok ama bir haftadır tüm vücudum kabarık ve kızarık aşırı şiddetli kaşıntı var. Dermatolojiye gittim baktı test yapamicani ama geçirecek bir karışım vereceğini söyledi sürdüm asla geçmedi. Avil ampul diye bir alerji iğnesi oldum doktorum tek doz yapabileceğini söyledi. Ve artı olarak demir ilacını bırakmamı söyledi. Zaman zaman gebelerde demir ilacı alerji yapabiliyor dedi. Onun dışında bana yapacakları birşey olmadığını söyledi. Ama ben katlanamıyorum günlerdir uykusuzum. Başına böyle birşey gelen oldu mu