Bebekdelisi Ysmn5836 özel hastanelerde bu şart var ama hepsi uygulamıyor ben doğum yaptığım hastane direk puset yada bebeport varmı dedi sorumluluk almadan cıkarmak ıcın zorunluluk var ama hepsinde yok devletlerde hiç yok
tecrubesizanneadayi12 Ysmn5836 şart diye duydum ama hastaneden haataneye değişiyormuş bir hastane bebeğin tüm kontrollerini yaptıktan sonra herhangi bir sorun olmadan çıkış yapmışlar anne bebeğini kucağında araba götürmüş daha sonra o arabada sarsıntının etkisiyle bebeğin omuriliğine ya da omurgasınaydı tam hatırlamıyorum hasar bırakmış aile hastaneyi suçlamış ama hastane tüm tetkikleri göstermiş sarsıntıdan dolayı olacağını söylemişler bebişlerin kemikleri daha yumuşak olduğu için bu nedenle bu olaydan sonra puseti şart koymuşlar ben böyle biliyorum ama dediğim gibi doğum yapacağın hastaneye sor istersen canım
Dilekmm91 Böyle bir şey yok herkesin puseti mi var battaniye ye satio çıkaran da var herkesin puseti mi var zorunluysa öyleyse devlet versin annelere
Zeyzey_12 Ysmn5836 bence puset aşırı gereksiz ben almadım. Çok okudum burdan pusetten bebeği yüz üstü düşenleri onlara üzülürken geçen gün 50 günlük yeğenimde yüz üstü yere yapıştı içinden dudağı şişti ilk göz yaşını döktü yavrum
sevcanuyumazz Ysmn5836 her hastanede var mı bilemiyorum ama böyle bi şey var. Hastane bebeğe zarar gelmemesi için pusetle çıkarılmasını istiyor.
Liyababy Bir ara puset için bebeklerde ciddi tehlike diye haber çıkmıştı. Belden aşşağıda taşındığı için yerdeki mikrop toz bakteriler direk soluya biliyormuş alerjik astım vs son zamanlarda bundan sebep artmış. Şimdi pusetsiz bırakmıyorlar vs. Bana şahsen gerekli gelmiyor kulksnıcağı max üç ay üç ayda kaç kere dışarı çıkacak ki 🤷♀️
Bebekdelisi Liyababy bebekler emeklerlerse bu tehlıke var kı bebegı 4 aydan sonra yere örtü yay bırak diye cocuk drları önerir yerden güç alıp kemık kasları güçlensın diye bir bakarsın örtüde bebek yok baska yere dönmüş gitmiş
SunnyG Evet bazı hastaneler poşetsiz çıkarmaya izin vermiyor. Bu arada puseti olmayan anneler arabaya nasıl biniyor yani kucakta yolculuk etmiyorsunuz heralde?
Serap-Yigit Şehir hastanesinde gebelik eğitimi aldım. Hastanemizde hiç bir şekilde pusetsiz çıkışa izin verilmiyor dedi ebe. Özel hastaneye gidiyorum henüz öyle bir şey söylenmedi
vesilece Ysmn5836 ben hastanede çalışıyorum canım hastaneden çıkana kadar düşme vurma her şeyden sorumlu oldukları için; kucakta çıkarmayın diyorlar ama zorunlu değil. Fakat 7-8 aya kadar arabada vs puset oto koltuk görevi görüyor 🧐 niye almışken bebek arabasını pusetli almıyorsunuz
Bayancorek Ysmn5836 Bazı hastaneler pusetsiz çıkışa izin vermiyor evet. Bir ara haberlerde falan çıkmıştı. Günümüz şartlarında bebek bile tutmayı bilmedikleri için bazı kesim ; hastaneden çıktıktan sonra çocuğu düşürüp veya yanlış tutup omurilik zedelenmesine yol açmışlardı ve hastaneyi suçlamışlardı. Oysa suç kendilerindeydi … Ondan sonra bazı hastaneler puseti zorunlu kıldılar. El kadar çocuğu kucaklayıp götürmek ne kadar mantıklı ki zaten. Kaldı ki araçta da en güvenlisi puset olacaktır onun için … Bence gerekli yani.