Pitircikk Fattuma benim de son 91 ama sezaryen olacağı için muhtemelen 1 hafta-10 gün daha erken olur :)) uykusuzluk beni bitirdi. 2. Hamileliğim ve bu sefer inadına uyuycam diyodum yine uyuyamıyorum 😂
gazetecimom Fattuma inşallah. Nasıl olacak nasıl doğacak normal mi gelecek sezeryan mı hep merakkkk içindeyimm
yeknu QUEEN088 tadını çıkarın. 😂😂Mide problemleri geri dönebiliyor. Bende döndü. Gece uykusuzlukları derken hiç zaman geçmiyor 🤧🤧 ortalama 23 e 24 e kadar nasıl geldim anlamadım şuan buhran basınca da dk geçmiyor bırakın günü🤧
yeknu QUEEN088 onlar zor değilmiş işte🤣🤣 hamilelik başından beri sıkıntılıydı benim.ilk 3 ay yattım. Mumla arıyorum 🤣🤣 Allah’tan hissetmenin güzelliği var da katlanıloyor 🤧
QUEEN088 yeknu nebiliyim ya😄benim için 30 haftani geçe biliyim)mide problemi ağırlık hepsinde bi yol bulurum)
Fattuma Pitircikk bende serklajlyim, doğum şeklim belli degil, umarım sağ salim kavusuruz yavrularimiza
minigimherseyim Fattuma son 86 😁🥰 bende merak ediyorum dogum nasıl olucak hersey yokunda mı gidicek yoksa sezeryan mı olucam bilmiyorum 😄
HusnaNur1107 Fattuma son 88 ama biraz sıkıntılı doktor 36.haftayı zor görürsün dedi inşallah bir sıkıntı olmadan kucağıma alabilirim
Minigim38 Bizimde son 77 doğumum nasıl olacak merak ediyorum normal mi sezaryan mı🤷♀️🤷♀️hem korkuyorum hem kucağıma almak icin sabırsızlanıyorum