pnar_07 malesef canım bizim problemimiz baya büyüktü 10 dr gezdik hepsi bebeğin aldırılmalı gerektiğini söyledi 3 sene sonra olmuştu bide kardeşim ölürüm aldırmam dedi en son gittiğimiz doktor eğer bebeği şimdi aldırmazsan rahmini kaybedersin bi daha asla anne olamazsın bebek doğduğunda zaten yaşamaz ölür dedi sonra bizi Zeynep kamile yönlendirdi orda karnına nasıl bastırdılarsa 2 gün agrı cekti 2 gün sonra başka bi de gittiğimizde bebeğin öldüğünü ve ölü doğum yapması gerektiğini söyledi ki kardeşim karar vermişti aldırmak için ilk başta bebeğin öldügünü annemler söylemedi sancı odasında çok ağlıyordu bebeğim birazdan ölücek ben onun katili olucam tekme atıyor anne ben buradayım diyor bana ben nasıl kıyıcam diye ağlıyordu hep dayanamadım söyledim sen kıyamadım ona Allah’ın mucizesi senin vicdan azabı çekmeni istemedi kendisi aldı canını dedim bu sefer mutlu oldu ona ağladı. Doğduğunda ben görmek istedim bebeği ebeler sağolsunlar gösterdiler o kadar küçükken çok bariz bi şekilde belliydi hastalığı kafası ceviz kadardı ama arkasındaki birikim 2 ceviz büyüklüğünde ve ayrıca omuriliktede birikim vardı yine cevizden büyük doğsa yaşamazdı zaten 5 aylıktı neredeyse