Merhabalar bugün 35+4 günlük olduk dün doktor kontrolümde suyumun biraz azaldığını gördük. Doppler ve sıvının su olup olmadığını ölçen bir test var o yapıldı. Test negatif çıktı yani su değilmiş. Diğeri de güzel çıktı. Bir kaç gün sonra tekrar kontrolüm var. Ebeye sorduğumda olabilir azalma dedi testler normal.. kontrolde olacaksın .ama ben dün o kadar korktum ki internete girip daha araştırma yapmayacağım tüm gün kötü şeyler okuyup ağladım. Bol su içmeye çalışıyorum.