Bugün sabaha kadar hiiicc uyuyamadım belimin ağrısından sağa sola dönemedim bile ve bebeğim aşırı hareketliydi kasıklarıma ağrı girdi dönmek istedigim zaman dönemedim sabah lavabaoya gittiğimde de ishal olmuşum doguryomuyum napiyosun anlamadım hastaneye gitmeli miyim bunlar doğum belirtilerimi yoksa yaklaştığı için mi