Esosss keseyi kanamadan önce görmüştü. Ertesi gün kanama başladı zaten tekrar gittim tekrar kese güzel dedi. 2 gün sonra tekrar gittim bebeği de gördük kalp atışını da duyduk şükürler olsun. Şimdi doktora gidiyorum kontrole yine bakalım neler olacak. Akıntım azaldı baya nazar değmesin ne zaman böyle desem yine başlıyor çünkü. Allah yardımcımız olsun