Kızlar ben bekarken de gebelik boyunca bile kabızlık sorunu yaşayan biriyim
Bir kaç gündür
karın ağrısı, ishal, mide bulantısı
Yaşıyorum acaba doğum mu yaklaşıyor
3 gün boyunca aralıklarla da sancılandım
Ama geçti ve birde bir üşüme cıktı sıcak havada üşüyorum ne yapayım hastaneye gitsem mi acaba alttan bakılmasın diye gitmek de istemiyorum açıkçası 🙁ilk gebelik korkuyorum biraz