Ayy en. Korktuğum şey sancımi hissetmeden açılmam olursa idi bu hikaye tam üstüne cuk oturdu 😱38+1 2 cm açıklık var bir haftadır 80 lere vuran sancım da çıkmıştı nst de, önceki gün muayenem vardı ne sancı çıktı ne birsey açılma da aynı duruyor. Doktor eve yolladı keyfine bak dinlen sancın gelince haberleşelim dedi ve hastane 45 dakika uzakta. Napicam ben 🤓