Damla0671 Kızlar 33+1 haftalık hamileyim ve gündüzleri nefes darlığı, nefes açlığı yani nefesin sonunu alamama yaşıyorum uzun zamandır ve bugün gece uyurken nefesim kesildi sıçrayarak kalktım sizinde gece uyurken nefesiniz kesilip uyanıyor musunuz???
Rapunzelinanasi Damla0671 31 den beri nefes darlığı sorunu yaşıyorum. Sola yatın diyorlar ama sola yatınca daha çok oluyor bende kalkıp oturuyorum. Bebek baskı yapıyormuş, normalmiş ama bilemiyorum zorluyor gerçekten
Sleepless_Mother Damla0671 33+4 bende de oluyor kaç gündür boğuluyorum sanki uyuyamıyorum 4 buçukta uyudum 6 da uyandım Allah yardım etsin
Damla0671 Rapunzelinanasi ya nefes darlığı yine normal diyorlar ama nefes kesilmesi beni mahvediyor tam uykuya dalıyorum nefesim kesiliyor boğularak kalkıyorum 😔😔😔
Seymaaagrhn Bende aynı durumdayım nefesim kesilecek gibi oluyor her an ve uyuyamıyorum çok yoruldum artık uykusuzluktan 🥲
Damla0671 Seymaaagrhn gece oturup ağladım ya gerçekten çok yıprandım bu nefes kesilmesine tam uykuya dalarken nefesim kesiliyor ve sıçrayarak uyanıyorum gündüzleri ise nefes açlığı yaşıyorum derin nefes alamıyorum 😥😥😥
Damla0671 Sleepless_Mother ya çok zorluyor nef s darlığı olsa sadece çok dert etmem normaldir derim ama nefesim kesilmesi beni çok korkutuyor ve yıpratıyor gündüzleri de derin nefes alamıyorum nefes açlığı yaşıyorum
ogrencianne35 Damla0671 dr normal demişti benim geçmedi doğum sonrası da alerjim çıktı şimdi de bebeğim 14 aylık sprey kullanıyorum sabah akşam
Damla0671 ogrencianne35 bnmde alerjik astımim var KBB bnasa sprey verdi ama c grubu bebeğe zarar verir mi bilemedim
Damla0671 Sleepless_Mother k.dogum Dr bebek büyüdüğü için dedi ama gece nefes komple kesiliyorsa gidelim Dr dedi bnde KBB gittim sprey verdi göğüs hastalıklarına gittim hava verdi k.dogum Dr kullanabilirsin dedi ama c grubu ilacmis ikiside bende emin olamadım bugünde o şekilde nefesim giderse mecbur kullanacağım
ogrencianne35 Damla0671 kadın doğumcunuza sorun ona gore kullanin bana gebelikte sadece serum fizyolojik kullanmami söylemişti kadın dogum dr u onun dışında birşey kullanmadım