Gecenin bu saatinde karnıma bir ağrı girdi doğum sancısı falan sandım korktum yani tualete gittim kızlar ayıptır söylemesi ishal olmuşum ama su gibi yani bir sıkıntı yoktur değil mi sonrasında ağrı geçti ama anlayamadım yani korktumda 35+0ız
Hâla böyle o ağrı tekrar girecek gibi diken üstündeyim