22+6 günlük olduk kız dediler kız ismi seçmeye başladık
Eşim;
Eylül
Hazan
Nazlı (5.aya kadar kendini göstermedi diye adı nazlı olsun diyor 😂)
Açelya
Pekkii yaa beeenn 😂😂;
Alya
Umay
Minel meva
Esila
Lina gibi isimler düşünüyorum eşim de bunları beğenmiyor 😂😂 en sonunda ikimizin de istediği olmicaakk yada ikimizden de birer tane alınacak bana isim onerirrmisiniz kızlar 2 isim koymayı düşünüyoruz birbirine uyarsa güzel olur 😘