Suleakblt Nişanım geldi galiba sümüksü gibi katı yanında kahverengi lekelenmeyle birlikte dün hastanede 3-4 cm açıklığım vardı şuan hiç sancı kasılma yok ama nişan geldi ne zaman doğum olur acaba napmalıyım
Selimkemalinannesi Suleakblt benim nişanım 2 hafta önce geldi hala gelen giden yok sancı yoksa gelme dedi doktorum perşembe kontrole gittim yöne nisan kontrolü ve doğum tetikleme yaptı hala gelmedi bebis bekliyorum
Busmus34 Suleakblt nişandan sonra 2 hafta bile bekleyen oluyor ama açılma varmış baya nstde sancı çıktı mı kaç haftalıksınız
Selimkemalinannesi Suleakblt evet 2 cm doğum tetikleme sonrası baya kanlı lekelenme de geldi ama sancı yok
Selimkemalinannesi Suleakblt evet canım 2 cm dedi şuan tüm dediklerini yapıyorum Sıcak su duş küvete oturma squat yürüyüş iliski maydanoz hurma of of
Suleakblt Selimkemalinannesi benim 3-4 cm açılmam var nişanda geldi şimdi her an doğum edecekmiş hissim var korkmaya başladım 🤦🏻♀️
Selimkemalinannesi Suleakblt bende korkuyorum ama gelsede doğursam diyorum 40+ girmek istemiyorum 🙏🏻😭