Merhaba arkadaşlar gebeligimin 5. Haftasında prima Dr ye başlamış olup şuan gebeligimin 14+5 inde olup devam etmekteyim, eskiye bakarsak yüksek oranda bir bulantıda azalma var yani 5 ve 12 haftası çok yogunken bu 3 haftadır gitgide azalıyor gece yatmadan iki tane yutuyorum bıraksam mi diye düşünüyorum ama deneemk için bir gün bile mide bulantım olur diye de ödüm kopuyor sizce ne yapmam lazım bu durumda?