Bebekgeliyoorr Merhaba kızlar çiçek sepetinde de gördüğüm bir firmaydı ve kendi internet sitesi de var. Fiyatları çiçek sepetinden biraz daha düşük inceledim ama orada yorum olmadığı için kararsız kaldım. Buradan çikolata sipariş veren var mı? Memnun kaldınız mı?
sumeyyemustafa Bebekgeliyoorr Yedi ay önce doğum yaptım .Ben kendi sitesinden aldım çokta memnun kaldık o zaman fiyatlar bu kadar değildi daha uygundu. Standlı olanlardan almıştım ben herkeste çok beğenmişti . Yani tavsiye ederim gönül rahatlığıyla alabilirsiniz
Bebekgeliyoorr sumeyyemustafa Çok sağolun ❤️ çikolatanın tadından emin olamadığım için düşünüyorum kaç gündür. Yakın zamanda benim de doğumum var ancak gelir diye karar vermem gerekiyor artık 😊
Bebekgeliyoorr sumeyyemustafa Teşekkürler 😊 Suiii Orayı da takip ediyorum modellerine tekrar bir bakayım 😊
Suiii Arkadaşım instda çikolata deposu var oraya yaptırmış çikolatasıda lezzetliydi aklınızda bulunsunn☺️