Ogretmen_Anne_ Gencanneozkn göğüs hassasiyeti en büyük belirtimdi bide koku hassasiyeti canım ayrıca bi anda et kokusundan tiksinmiştim
alky Gencanneozkn ben regl gecikmesinden önceki bir hafta bel ağrısı yaşadım. Şuan 12. Haftalık oldu o zamandan bu zamana da hep çok sık tuvalete gittim. İlk şüphem bu ikisiydi.
NDK Hiçbir belirti yoktu. Adetim 4 gün gecikti test yaptım fakat negatif çıktı. Üstüne 5 gün daha gecikti tekrar yaptım bu sefer pozitif çıktı. Doktora gittim kese vardı bebek gözükmüyordu, kan tahlilinde 3 haftalık olduğu çıktı.